XV. gimnazija, Jordanovac 8. Zagreb

Upisi u 1. razred – dostava dokumentacije/ Enrollment into 1st grade – submission of the documents

Učenici koji će steći pravo upisa u XV. gimnaziju u program prirodoslovno – matematičke gimnazije (PMG) i International Baccalaureate Middle Year program (IB MYP) dostavljaju potrebnu dokumentaciju za upis elektroničkim putem ili osobno.

Program prirodoslovno-matematičke gimnazije

  • Dostava dokumentacije elektroničkim putem (u skeniranom obliku ili fotografiji):

Dostava dokumentacije putem online obrasca bit će moguća od nedjelje 26. srpnja 2020. u 8:00 do ponedjeljka 27. srpnja 2020. u 16:00. Za pristup online obrascu mora se koristiti skole.hr identitet.

U slučaju problema u radu s online obrascem, dokumentacija se može poslati na mail szibert@mioc.hr u navedenom vremenskom periodu.

Svu dokumentaciju predanu elektroničkim putem obvezno je dostaviti u izvorniku u rujnu 2020.

  • Dostava osobnim putem:

Osobno dostavljanje dokumentacije moguće je u ponedjeljak, 27. srpnja 2020., od 8:00 do 16:00. Zbog epidemiološke situacije i odluka Stožera civilne zaštite obvezno je nošenje maske tijekom boravka u školi.

Međunarodni program IBMYP / International Baccalaureate Middle Years Programme

  • Dostava elektroničkim putem (u skeniranom obliku ili fotografiji) / Submission of the documents by e-form or e-mail (scan or photo):

Dostavljanje dokumentacije putem online obrasca bit će moguće od nedjelje 26. srpnja u 8:00 do ponedjeljka 27. srpnja u 16:00. Za pristup online obrascu mora se koristiti skole.hr identitet. / Submission of the documents will be possible from Sunday, 26th July 2020 at 8:00 until Monday, 27th July 2020 at 16:00 by e-form only with skole.hr account.

U slučaju problema u radu s online obrascem, dokumentacija se može poslati na mail dkos@mioc.hr u navedenom vremenskom periodu. / Students without skole.hr account can submit their documents at dkos@mioc.hr at the specified time.

  • Dostava osobnim putem / Submission of the documents personally:

Osobno dostavljanje dokumentacije bit će moguće u ponedjeljak, 27. srpnja 2020., od 8:00 do 16:00 sati. Zbog epidemiološke situacije i odluka Stožera civilne zaštite obvezno je nošenje maske tijekom boravka u školi./ It is possible to submit the documents personally on Monday, 27th July 2020, from 8:00 until 16:00. Face mask is mandatory.

Svu dokumentaciju predanu elektroničkim putem obvezno je dostaviti u izvorniku u rujnu 2020. / All documents submitted electronically must be submitted in the original in September 2020.

Upisnica

34

Comments are closed.

Loading...
XV. gimnazija